anuncio

Tudo as coisas ou algo assim

terça-feira, 8 de outubro de 2013

Overkill - My Name Is Pain





My Name Is Pain
Overkill

No livin', no livin' without me 
No higher, no higher than love, I'm gonna love you 
Right here where you stand 
I'll be inside you, all about you, everywhere you go 
Everywhere you go 
Make you feel like you are livin', what you need to know 
Let me introduce myself, you're gonna know me well 

There is no shame, to know my name 
My name is pain, my name is pain 
There is no blame, you know my name 
My name is pain, my name is pain 

All givin', all takin' what I need 
For better, for better or worse, I'm gonna kill you 
Right here where you stand 
I'm wrapped around you, gonna pound you 
Welcome to my show Make you think it's all unfair, here's what you need to 
know 
Let me introduce myself, you're gonna know me well 

When I take aim, you know my name 
My name is pain, my name is pain 
I am the flame, you know my name 
My name is pain, my name is pain